Шукати в цьому блозі

суботу, 1 грудня 2012 р.

«Сутінки» від Притули

Вийшов пародійний переклад Сутінок від Сергія Притули, озвучений компанією «Кіт» на замовлення Нового каналу. Нещодавно навіть показували по телевізору.



Нехай мене простять прихильники саги, але як на мене, фільм дійсно затягнутий і не виділяється ні акторською грою, ні глибоким сюжетом. Від стосунків головних героїв віддає якоюсь хворобливістю та депресивністю, тому особисто мені спостерігати за ними важко. Єдине, що тішить — оригінальна симфонічна доріжка.

А ось днями подивився сагу в альтернативній озвучці. І знаєте, фільм заграв новими барвами :) Притула молодець — обійшовся без матюків і майже без відвертих непристойностей. Стібатися з кожного слова він не намагався, тому концентрація жартів, здається, оптимальна. Гарно вийшли й персонажі — у кожного свій характер, який витриманий упродовж усієї саги. Неприємний виняток з усього цього — четверта серія (Світанок), задля якої автор оригінального сценарію, схоже, пішов у запій, та й у озвучці жарти вийшли тупіші, так що можете сміливо її пропускати.

Скачати всі серії можна на торрент-трекері Гуртом.


Чарлі Свон: Белла, пам’ятаєш Біллі Блека?
Белла: Так. Ви вже вивчили українську?
Біллі: А за-ачем? У нас в резервации русскому языку дали статус второго регионального. Мне теперь пофиг ваще.
Чарлі: Знаєш, Біллі, Бандери на вас немає.
Біллі: А на вас Сталина нет!

Едвард: Белла, нам треба розійтись.
Белла: Але ми з тобою і не зустрічались. І взагалі, ти мені не подобаєшся. Не люблю пацанів з трагічним виразом обличчя.
Едвард: Ти тоже не міс Україна.
Белла: Зато я друга віце-міс Франківська.

Белла: Мій батько пережив мою маму і мамину маму. Йому тепер усі вампіри до сраки!

Белла: То Семен кинув Лію заради Емілі?
Джейкоб: Ну, що значить «кинув»... Просто сказав «аріведерчі». І дав підсрачника.
Белла: Так, кохання іноді дуже жорстоке.

Белла: Ви часом тата не бачили?
Карлайл: Він усередині, Белло, голодний і злий. Так що я вам не заздрю.
Белла: Нічого. Я вже звикла.
Белла: Привіт.
Чарлі: Привіт.
Белла: Тато, ти дуже голодний?
Чарлі: Дуже, доню. Вареники аж сняться. Нічого, ти ж принесла мені тормозок чи, може, скучила за газовим балончиком?
Белла: Не принесла.
Чарлі: (Дає Беллі балончика) Тоді пшикни собі в очі.

Белла: Чекай, я тут подумала, якщо ти вічно молодий, то ти ніколи не отримаєш пенсії?
Едвард: Пенсія мені до дупи. Я порахував, що якщо б я постійно тримав десь трудову... ну, в школі чи на заводі, то зараз мав би років 120 стажу і пенсію 1500 гривень. Кому треба той цирк? Навіть на комунальні не вистачить.

Белла: Вибач, що запізнилася — проект з біології.
Чарлі: Від біології в житті толку ноль. Учи китайську.
Белла: Тобі мало, що ношу усе китайське, так ще й мову вчити.
Чарлі: Усі там будемо.

2 коментарі: